Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 10:41:27 +0200

Tere!

Võru Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00915 
aadressile Võru maakond, Võru vald, Juba küla, Juba küla tee L2// Jubaga// 
Jubana// Jumpla// Mäe// Männi// Mõisa// Oja// Oru// Tsiatsungõlmaa// Võru 
metskond 127// Võlsi küla, 25216 Kubja-Roosisaare tee// Juurdepääsu// 
Tamulakalda// Valga-Petseri 565,8-568,3 km// Võlsi tee// 34a// 77// 78// 
Üraoja-Võlsi tee L1, Võru maakond, Võru linn, Võlsi tee T1// Võru vald, Juba 
küla, Juba küla tee L2// Jubaga// Jubana// Jumpla// Metsa// Mäe// Männi// 
Mõisa// Oja// Oru// Tsiatsungõlmaa// Võru metskond 127// Võlsi küla, 25216 
Kubja-Roosisaare tee// Valga-Petseri 565,8-568,3 km// 34a// 77// 78// 
Üraoja-Võlsi tee L1 (Tsiatsungõlmaa kinnistu veetorustikud etapp II, 
Tsiatsungõlmaa kinnistu kanalisatsioonitorustikud etapp II) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26875579>  (menetlus nr: 
413881), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Vallavalitsus) või menetleja (RISTO KIKKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister